Seuran jäsenet koostuvat helsingiläisistä liikunnan harrastajista. Pelaamme lajia kuin lajia eri harrastejoukkueita vastaan tuhansien harjoitelutuntien kokemuksella. Joukkeen liikunnallinen tavoite saavutetaan kankeuden ja ketteryyden yhdistelmänä, unohtamatta vuosikymmenien saatossa kehittynyttä peliälyä.

Laji Amerikkalainen jalkapallo
Kotipaikka Kulosaari Helsinki
Sarja Liikunta
Jäseniä 43
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia. Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.
Karri

Hei, tänään liian vähän pelaajia. Tapahtuma peruttu

Karri

Kausi 2023 on avattu! Su:na 21.5.23 treenasimme hiukan alle 10 pelaajan voimin sisävelolla.
Päätettiin jatkaa harrastusta. Muistakaa kuietnkin että emme treenaa rankkasateessa ja jos ilmoittautuneita on alle 5kpl, niin ei kannata tulla paikalle.

lauri

28.5 ei taida onnistua, katsotaan jos seuraavat natsais.

Lue loput viestit

Yhteyshenkilö: karri lehtinen, kulosaari@gmx.com, 0505161963

Viikottaiset harjoitukset pelaamme useimmiten Kulosaaren nurmiaukiolla (tunnetaan myös nimellä "Wihurin aukio") klo 19:00. Varmista kuitenkin etukäteen nimenhuudosta!

Paikalle pääsee helposti metrolla (kulosaari) tai omalla autolla, parkkitilaa riittää. Osoite on Wihurinaukio, 00570 Helsinki.